Produk ini merupakan produk kesihatan yang berasaskan Daun Belalai Gajah atau dikenali sebagai Sabah Snake Grass Tea yang dipercayai boleh membantu di dalam menangani pelbagai jenis penyakit terutamanya kanser, buah pinggang, kencing manis dan lain-lain.

Kami merupakan pengedar sah produk jenama UTurn/You Dun Chao Healthcare Product yang beroperasi di Ipoh Perak. Untuk pembelian di kawasan Negeri Perak, sila hubungi Encik Yusoff Said di talian 010-398 4218 atau 05-5278971.

Testimoni 1

Assalamualaikum wrt
Saya Muhammad Nur Shahir Bin Mat Husin berumur 24 tahun dari Seremban 2 telah disahkan oleh Doktor dari HKL menghidapi Diebetis sejak tahun 2009 dengan tahap kadar gula dalam darah yang sangat tinggi.
Ketika saya berumur 9 tahun, saya telah koma selama 6 bulan di Hospital Besar Seremban dan kemudian dikuarantin di Hospital Pediatrik HKL selama 1 tahun. kerana mengidap penyakit yang dipanggil APLASTIC ANEMIA iaitu  kegagalan fungsi tulang untuk mengeluarkan semua jenis darah dalam badan  dengan kata lain sum-sum tulang tidak bekerja. Ketika itu Doktor menyatakan saya hanya ada peluang untuk hidup sekitar cuma 20%.. Saya perlu mengambil steroid sejak umur 11 thn dan berhenti setelah umur 15 tahun.
Doktor mengesyorkan saya mengambil suntikan Insulin Cyclosporin dari Pediatrik HKL sebanyak 4 kali sehari dengan kadar 20ml pagi, 10ml tengahari, 10ml petang dan 10ml malam. Jika tanpa suntikan insulin, saya akan berasa lemah tak bermaya dan hanya tidur semata-mata.. Saya tidak mampu untuk buat sebarang kerja malah terpaksa berbaring sepanjang hari.
Namun begitu, setelah diperkenalkan dengan produk Belalai Gajah oleh En Hazmi Haron keluaran syarikat YOU DUN CHAO HEALTHCARE PRODUCTS SDN BHD, kini saya hanya perlu ambil suntikan insulin sebanyak 2 kali sahaja dan adakalanya hanya perlu sekali sehari sahaja.
 Setelah 3 bulan saya ambil produk ini, saya rasa lebih sihat dan bertenaga dan mampu membantu ibu dan ayah saya berniaga di warung kami sepanjang hari. Saya amat yakin dan berterima kasih kepada pihak syarikat kerana dapat membantu dan mengurangkan bebanan kesihatan saya hari ini.
Saya ingin menyarankan kepada orangramai terutama penghidap Diabetis supaya mencuba mengambil produk Belalai Gajah keluaran syarikat You Dun Chao Healthcare Products Sdn Bhd tanpa ragu-ragu.
Sekian, inilah pengakuan saya secara sukarela tanpa sebarang paksaan oleh mana-mana pihak untuk dikongsi bersama pesakit- pesakit kronik yang lain. Selamat Mencuba.
Terima kasih.
Muhammad Nur Shahir Bin Mat Husin
No.KP: 880527-05-5277
Hp:017-6752701

No comments:

Post a Comment